»Prebral sem ga v soboto zjutraj in bil zelo neprijetno presenečen. Lahko rečem povsem šokiran, ker od Kompasa, glede na prejšnje izkušnje, česa podobnega nisem pričakoval.«
»Nobena možnost mi ni ustrezala, zato sem vprašal za povračilo vseh sredstev, ki sem jih nakazal že decembra v različici ‘First minute’.«
»Danes so mi sporočili, da so odpovedali polete za celotno sezono na Lefkas, Zakintos, Samos in Kreto, ker nimajo letala. Kako so sploh lahko prodajali počitnice brez letala?! Denarja nočejo vrniti, menda dobimo bone.«
»Opozorite druge ljudi, da jim ne bodo nasedali. Očitno tuji lastniki rinejo podjetje v stečaj. Mi bomo pa ostali brez počitnic.«
»Če agencija odpove potovanje, je dolžna potrošniku vrniti ves denar, in ne le v obliki dobropisa ali bonov.«
»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
»Stanje letalske povezljivosti Slovenije je v primerjavi z okrevanjem letalskega prometa drugje po svetu še vedno izjemno slabo.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
»Ni dvoma, da je povezljivosti Slovenije slaba, to je treba nasloviti. A to se da na več načinov.«
»Javno-zasebno partnerstvo je edina realna možnost za ustanovitev domačega letalskega prevoznika, če bo ta sploh ustanovljen.«
»Sredstva so, treba jih je pravilno plasirati. Javna sredstva so omejena, za projekte je treba aktivirati sredstva bank in depozite gospodinjstev.«
»Takšen prevoznik bi koristil gospodarstvu in poslovanju slovenskih podjetij.«
»Govorimo o več 100 milijonih negativnih učinkov na slovensko gospodarstvo.«
»Če bodo projekcije kazale, da bo podjetje poslovalo z izgubo, tega podjetja ne bo.«
»To ni nekaj, kar bi državnemu proračunu povzročalo gromozanske težave.«
»Če imamo partnerja z licenco, s sloti, z izkušnjami, ne bi začeli z ničle.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»Tudi mi kot država od Fraporta pričakujemo, da zasleduje iste cilje – povečanje prometa na ljubljanskem letališču.«
»Ena najboljših rešitev, ki pa je žal nismo uveljavili leta 2011, je, da bi se povezala letališče in Adria. Takrat sem gledal podatke, koliko je naredilo letališče plusa, toliko je Adria naredila minus. Če bi to združili, bi imeli podjetje, ki bi delovalo, in številna podjetja po svetu tako delujejo.«
»Ne bi rešili tega problema, kako zapolniti hotelske kapacitete, kako organizirati kongrese z več tisoč udeleženci potnikov in jih pripeljati hkrati v enem, dveh dneh v Ljubljano.«
»Če vi hočete zdaj vzpostavljati takšno podjetje, potrebujete razmeroma zelo veliko kapitala, ki ne bo prinašal dobička in kjer bo treba pokrivati izgube.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Jasno pa je, da tak prevoznik na tako majhnem trgu, kot je slovenski, ne more poslovati z dobičkom, vsaj ne kratkoročno.«
»Priporočil bi, da se spremlja, kaj se dogaja z Air Malto, ki je v podobnem položaju.«
»Indijska vlada letalski družbi pomaga na vse mogoče načine.«
»Verjamem, da se bodo letalske družbe prijavile in da bomo imeli potem malo boljšo letalsko povezljivost kot doslej.«
»Gre za res pomembno temo, ki ima zelo multiplikativen učinek, kako se bo Slovenija gospodarsko odrezala.«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»Letalske družbe iz skupine Lufthansa se trenutno spoprijemajo z izpadom informacijskega sistema.«
»Zato nastajajo zamude in odpovedi poletov. Obžalujemo nevšečnosti, ki jih to povzroča našim potnikom.«