»Imamo izjemno ekipo, ki zagotavlja vodilne storitve in vrhunsko operativno učinkovitost. Naša prednostna naloga je, da jih v tem obdobju podpremo in jim pomagamo najti nove zaposlitvene priložnosti v letalski industriji.«
»Prebral sem ga v soboto zjutraj in bil zelo neprijetno presenečen. Lahko rečem povsem šokiran, ker od Kompasa, glede na prejšnje izkušnje, česa podobnega nisem pričakoval.«
»Nobena možnost mi ni ustrezala, zato sem vprašal za povračilo vseh sredstev, ki sem jih nakazal že decembra v različici ‘First minute’.«
»Danes so mi sporočili, da so odpovedali polete za celotno sezono na Lefkas, Zakintos, Samos in Kreto, ker nimajo letala. Kako so sploh lahko prodajali počitnice brez letala?! Denarja nočejo vrniti, menda dobimo bone.«
»Opozorite druge ljudi, da jim ne bodo nasedali. Očitno tuji lastniki rinejo podjetje v stečaj. Mi bomo pa ostali brez počitnic.«
»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
»Ena najboljših rešitev, ki pa je žal nismo uveljavili leta 2011, je, da bi se povezala letališče in Adria. Takrat sem gledal podatke, koliko je naredilo letališče plusa, toliko je Adria naredila minus. Če bi to združili, bi imeli podjetje, ki bi delovalo, in številna podjetja po svetu tako delujejo.«
»Ne bi rešili tega problema, kako zapolniti hotelske kapacitete, kako organizirati kongrese z več tisoč udeleženci potnikov in jih pripeljati hkrati v enem, dveh dneh v Ljubljano.«
»Če vi hočete zdaj vzpostavljati takšno podjetje, potrebujete razmeroma zelo veliko kapitala, ki ne bo prinašal dobička in kjer bo treba pokrivati izgube.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«